I was thinking that our microwawe was broke.. or broken.

Jag tror faktiskt att jag vet vem som har vunnit tävlingen nu. Men jag måste räkna ut vem som kommit tvåa osv.. så ni får vänta lite till ;)

Känner mig inte ett dugg bättre ur förkyldningssynpunkt fast jag ägnat hela dagen åt att bli frisk. Eller hehe ägnat den åt att försöka bli frisk, kanske man ska säga. Jag har druckit te med honung, proviva, berocca(vitaminbombsdricka), vatten, mjölk, ätit youghurtkultur och allbran till frukost, fil som andrafrukost, varma mackor till luncho. Jag kom på att det var smart att äta varm mat och varma grejer som te och sånt för när man värmer upp saker försvinner ju bakterierna. Så det har jag gjort Sen har jag tvättat händerna ca 25 gånger och spritat dem 5237846. Så tog jag vitlökskapslar som jag hittade i kylen. Så käckt, tänkte jag, det är säkert bra för lite allt möjligt.

Jag har även sköjlt med bakteriedödande medel, riktigt bra. Fick ju det efter operationen men det stod på att man kan använda det när som man behöver döda lite bakterier i munnen ;) typ.

Bafucin <3 det känns liite bra att va förkyld för då har man en anledning att suga på såna varannan timma.. Jag laddar föresten upp videoblogg nu :O längesedan.. men man får ju passa på!

my clothes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0