Gnälliga Anna

Jahopp. Då sitter man här och vräker i sig glass och chokladsås. Gott. Dom har precis tjatat till sig ett blodprov

S: "Ja och så tar vi CRP om en stund då.."
Jag: "NOOOOOOOOOOOOO"
S: "Jo, men det är väl inte så farligt.."
Jag: "Jo."
S: "Vi måste ju tyvärr det. Det går väl bra, Ha? (fånigt smile)"
Jag: "Nej nej nej nej nej nej nej nej"
S: "Vi tar det om en stund då"
Jag: "Då får ni avliva mig först"
S: "Men Anna..." (vädjande rådjursblick)
Jag: "Okej, men då ska jag ha glass och film!!"
S: "Självklart ha ha."


Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh jag vill dö idag

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas du inte menar alvar att du vill dö, Försök ha hoppet uppe även om det känns tungt,

Hoppas det känns bättre snart

kram Camilla

2009-09-30 @ 12:05:11
Postat av: Syrran

Sweetiepie, du passar på att utnyttja situationen duktigt iaf. I teorin kan du ju få så mycket glass du vill :) :*

2009-09-30 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0