Glasklart!

Idag bestämde jag mig för att visa alla jag möter att jag är glad. Ja, alttså jag är ju det också så och man ska ju inte ge ut några falska backhoppningar!

Så när jag gick hemifrån trallade jag på en sång och glodde inte lika mycket på den där kossan i hagen och sedan när jag kom ut på vägen kom det en jättejättestor lastbil som typ tog up hela halva vägen. I vanliga fall skulle jag kanske sett sur ut och klämt ihop mig på vägkanten men inte idag inte! Jag ställte mig rak och värdig och med ett stort leedne på läpparna och började vinka till honom som en drottning. DÅ såg jag att han pratade i telefon x) men han vinkade tillbaka. Vad skule han gjort likom?


japp sen gäspade jag väldigt högt kom jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0