En kroppsligt överkörd vilja

Somliga dagar vill förståndet inte samma sak som själen. Idag är en sådan dag. Tusen olika viljor i en och samma kropp! Jag behöver plugga Gemu, dvs skriva upp sexter och septimor. Vilket är sjukt tråkigt. Jag vill göra något helt annat, ja, om lusten hade fått bestämma idag hade jag inte ens gått till skolan..

Denna måndag börjar iallafall med en skön sovmorgon. Jag ska ta bussen nerifrån vägen 10.27 och vara i skolan 11.35 då jag börjar med att äta lunch. Hoppas det är något gott..! Just nu känner jag mig väldigt sugen på att göra en snygg bloggdesign! Fast jag känner mig rätt nöjd med min, och det känns inte kul att göra massa "tomma" bloggar.. Någon som vill ha en design till bloggen sin? :P


tar nog linser idag


hum.. Jag har  engelska och Gemu idag.. ska man ta med sig datorn då? Funderar jag på.. Men vad i hela friden, det är ju klart jag ska om jag vill det! Den första månaden med en sån här grej är ju smekmånad! Det hade jag ju med kameran! Iofs är den här ett par tusenlappar dyrare.. men jag är försiktig.

ojoj..! Nu hör jag att duschen droppar, har visst glömt att stänga av den :/ Får gå och göra det innan det blir en smärre översvämmning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0