En liten parentes

  1. Jag tycker om att blogga. Det är kul att göra när man har inspiration till det. Tyvärr är det så att kommentarerna påverkar bloggandet. Ifall jag får en kommentar till ett inlägg och läser det och sen gör något annat, så är det ganska troligt att jag skriver ett till inlägg snart. Om jag skriver ett inlägg som jag inte får kommentar på är jag oftast inte lika inspirerad till att skriva mer.


    Denna veckan har jag gjort ett litet experiment. Jag har bloggat så mycket jag kunnat oavsett om jag varit inspirerad eller inte, och det har blivit rätt många inlägg. Ville se ifall man fick mer kommentarer om man bloggade mycket. Det får man inte. I allafall inte jag. Har inte fått en enda kommentar på ca 20 inlägg. :P

    Men alltså, känn ingen press, ni kommenterar ju såklrt när ni vill det, det är dumt att skriva något i stil med att "ni måste kommentera" för då blir det lätt krystat. Men jag vill ju ha kommentarer.

    Bara en liiiiten parentes ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Är ofta inne och kollar på din blogg, tycker den är rolig och lättläst! :) Måste bli lite bättre på att kommentera bara. ;)

Ha det fint! Kram Emelie

2009-09-26 @ 17:19:09
Postat av: Emmy

Men alltså, hörru du, jag läser din blogg ooofta och njuter alltid av dina sköna inlägg. Din blogg är bättre än min, är inte det ett bra betyg så säg? :)

2009-09-26 @ 19:53:23
Postat av: anna

Emelie: :D Vilken glad överraskning! Kul att du hänger här :)



Emmy: omöjligt! Jag tror inte min blogg är bättre än din. Aningens kanske möjligtvis.. ;) Men duvet Emmy, utan dig hade jag lagt ner bloggen för länge sedan!

2009-09-26 @ 21:07:49
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0