Ocean Avenue

Jag skulle ta en stadsbuss från Hanna. När jag kom till den första hållplatsen såg jag att det var hela 6 minuter kvar tills bussen skulle gå, så jag började gå till nästa hållplats för jag pallar inte att vänta.

Så när jag var framme på nästa hållplats orkade jag inte heller vänta och tänkte att "jag hinner väl til nästa hållplats på två minuter..!" Men när jag hade börjat gå såg jag bussen! Så då började jag att springa, och jag hann fram. 

Fast det var bara det att det var fel buss. Så stod jag där och väntade i typ tre minuter för jag vågade i inte gå ännu längre ifall jag skulle missa den. Ja, den var tre minuter sen. Eller så var det min klocka som var tidig..

Men problemet är jag jag FÅR inte springa, jag har inte tillåtelse från mina läkare att göra det. De har väl en anledning till att förbjuda mig antar jag. För nu mår jag inte bra kan jag säga. Hurt!





I'm hearing rumors
tell me, what will  I belive?  
Baby take me in your arms
your the one who makes me free
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0