Blod, svett och tårar!

Har precis gett ifrån mig ett rör med färskt blod efter mycket möda. Först var det bara hon som skulle sticka mig som var med i rummet, men jag fick sån panik så hon fick hämta Catrin. Goa Catrin. Det var helt hemskt och det kom inget blod för dom sa att jag spände mig för mycket. Då kom AnnLiz med buller och bång, och efter ett tag med tjatande, kittlande, skojande och velande kunde jag slappna av och vi räknade till 20. Sen var det över. Och jag är såå trött nu.

Tjena.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg! Mysig bakgrundsbild också

2009-09-30 @ 19:21:29
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: Syrran

Den där Ann-Liz vet i sanning hur en slipsten ska dras!

2009-09-30 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0