äug

Vi kom hem vid kl 6, och då stupade jag som en tapper hjälte. I sömn. Vaknade precis. Känner mig så trötter. Jag hittar inte min kamera eller mina mediciner. Inte bra.

puhuhtjeeena.. medicinerna låg på köksbordet. Bara kameran kvar. Den ligger bergis i LÖdöse. Skit. Att jag skulle glömma dom där. Jaja.

Jag har målat idag. Ni får se det sen. Typ imorogn. Känner mig svullen.. Har lite ont.. Men det kändes så skönt att kunna åka iväg såhär, det ångrar jag inte en sekundf.

Urblåst. Vill bara sova. Inte äta, varför måste man det? Det är jobbigt. Mat smakar liksom inte gott i min mun nu. Bläch.. får mig att tänka på medicinen.. som nästan har fått mig att spy två dagar i rad, sjukt äcklig bismak. Hela tabletten är en humla eller något. Barnen på bussen säger blä blä blä. Aja, kan säkert äta något imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0