"Äta bör man..

annars dör man!" Jag har faktiskt ätit frukost idag. Jag lyckades med en macka. Men sören vad jobbigt det är! Jag är verkligen inte hungrig. Och kortison som ska göra en hungrig. Det har inte jag märkt. Om det fortsätter såhär kommer jag bli lika smal som i våras. Det känns ju rätt kul, om man tänker på bara det, att vara smal. Men om man tänker på det andra så är det inte värt det. Tankarna förs tillbaka till obs-avdelningen och avd 26-30 juni. Eller när det var. Inte kul (med Björn Gustavsson citat)

I-n-t-e kul, inte kul alls.. (eller alls är väl lite att ta i, jag har ju roliga minnen därifrån också. Men inte så många)

Men vad ska jag göra när jag känner mig illamående hela tiden? Undrar jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra att du åt en macka i alla fall! :)

Man får försöka peta i sig lite då och då, så blir det inte så jobbigt som om man skulle äta allt på en gång. Frukt är lätt o äta när man inte är hungrig, och att dricka blåbärssoppa är super. Nyttigt, matigare än saft och lätt att "bara" dricka! :) Hoppas du mår bättre snart. Kram

2009-09-27 @ 13:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0