Älskade lillebror

Idag har dagen varit helt okej. Jag hade engelska och kom på att boken jag har kommit halvvägs i ska vara klar nästa fredag.. Så om jag ska ha läst färdigt den(vilket jag måste ha gjort) så måste jag läsa 15 sidor om dagen.. ehh.. :)

Sen hade vi Gemu och det var bara jag och Johan på lektionen, alla andra skolkade xD Vi snackade ackord och intervaller typ. Sen var det bussen hem som gällde, konstigt att dom inte har någon extrabuss till 15.10 bussen för den blir verkligen smockfull! Jag sov rätt gött hela vägen ända fram till Henån. När vi kom fram gick jag till rehab även kallat gymmet :) Efter det flummade jag lite på församlingshemmet. Nu är jag hemma, sitter vid datorn och hör att David ser på Jerry Springer. x)



Föresten, har ni läst min artikel i kyrkbladet än? Ska jag lägga upp den här?
Hihi, Daniel ringde mig precis.. han sa "Hej det är Gösta Ekman" men jag hörde direkt att det var Daniel ändå så jag svarade att det var Gertrud.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, Gertrud det är ju jag!

2009-09-14 @ 21:11:20
Postat av: Anna

hahahaha, just det x)

2009-09-15 @ 08:11:17
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0