Acrylic

Som ni kanske minns var första- och andrapriset i min tävling en målning av mig.

dessa

MEN jag kom senare på att jag var inte nöjd med äppletavlan, och då ville jag inte ge bort den. Så jag målade över den och gjorde en ny. And this is the new:

Eftersom Kristina valde den tavlan som inte var äpplen på tillfaller denna min bror Martin, som lyckligtvis fyller år om mindre än två dagar. Så då tänkte jag att du skulle få den Martán. That´s why I've been waiting so long ;)

Det ska föreställa två isberg/glaciärer och en katt ungefär. Det såg så tråkigt ut först så jag målade chokladsås och strössel  till. Glassiärer.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, fyndigt av dig. :)

2009-09-22 @ 19:15:26
URL: http://esterochjag,blogg.se
Postat av: hanna

blir du ledsen om jag trodde det var två träd först? jag tycker den är fin :)

2009-09-22 @ 19:54:05
Postat av: Martin

I lööv it! :)

2009-09-22 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0