Vi vistas i olika fiskar

Idag har jag inga lektioner alls. På hela dagen. Men jag är i skolan ändå! Vet ni varför? Isak gör sitt projektarbete idag! Det kommer bli skitkul att kolla på tror jag. Sedan kom jag på att jag har utvecklingssamtal också, heeh.

Jag kommer förhoppningsvis få tillbaka min kamera snart, jaaaaaaaaa. Saknar den verkligen jättemycket.







tralala, bara för att nudlar är gott ooch David min bror. Han är en stor bror. Långt lockigt hår och tjejernas favorit. Men fortfarande min bror. Fast det var bättre förr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



Vilken mysig blogg du har! :)

Är allt bra med dig?

KRAM

2009-10-21 @ 17:34:14
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0