Vanlig morgon nuförtiden

Thjenna. Nej usch vad fult det såg ut jag skriver hejsan istället. Hejsan! Idag har jag en liten sovmorgon så ajg har precis ätit frukost och nu ska jag duscha.. Sören vad mycket tabletter man ska svälja nu för tiden, jag tappar ju nästan andan! Jag minns tider för ett 1/2 år sedan då man kunde äta frukost i lugn och ro utan att bli störd av massa piller. Hahe, kanske dagens i-landsproblem ;)

Jaha, idag saknar jag en person som jag nog aldrig kommer få se igen. Kul? Nej.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vem saknar du? Jag trodde du bara saknade mig?

2009-10-05 @ 16:26:13
Postat av: Anna

It's a secret.. något jag inte vill skriva på min blogg. Du får fråga mig irl ;) Det är klart jag saknar dig, men inte bara. :)

2009-10-05 @ 17:11:47
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0