Tralala

Nu har jag varit hos tandläkaren och det gick bra. Han satte dit några brackets och det var rätt jobbigt men det klarar väl en stålbrud som jag ;) Nu har jag då nya gröna gummiband. Lite ful färg egentligen, för ajg såg inte vad hon tog upp för färger, hon sa bara grön och det tyckte jag lät bra. :P Men det är ju ändå grön, och den färgen kan nästan inte vara ful.

Sedan tänkte jag vara lite smidig och ta en buss till skolan, för det är ju så humla kallt nuförtiden! Precis när jag kom till busshållsplatsen vid sjukhuset kom det en buss. "Så bra", tänkte jag, "den tar vi"! Och jag lyckades komma fram prima. Man ska gå på sina magkänslor, bra grejer. :)

Dock funkar inte mitt internet i skolan, (det är någe groll som jag ska fråga en av skolans datatekniker om) så nu sitter jag vid en av skolans datorer. MOHO! MAHA! Mehe :)

Snart kulturhistoria. Hm.. jag har missat två lektioner när jag låg inne. Det betyder att jag nog inte har någon aning om vad dom sysslar med nu. Igår föresten fick jag reda på när jag kom till skolan att det var matteprov, idag. Men jkag var ju hos tandläkaren ;) ska nog gå dit nu och prata med Pär. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0