Stackars dig och stackars mig






Tja. Jag sitter i min säng och har ont i rälsen. Det gör sjukt ont och jag kan inte tugga på vissa ställen. Men jag har druckit delikat varm choklad till kvällsmat. Mammagjord. Jag vill också bli mamma. Jag SKA bli mamma. Tänk om jag inte hinner innan jag dör. :(

Då får jag skaffa barn i himlen. Eller nåt. Nä men seriöst. Hur underbart är det inte med ett eget barn. En liten knatte som man har gjort alldeles själv(med viss hjälp förhoppningsvis) som man får ta hand om och skydda och älska. Och som liknar mig. Bebis till en början, sen växer den och man blir bara mer och mer stolt över allt den lär sig, över allt den är. Man bara känner kärleken flöda över inför detta lilla liv. Jag vill så gärna ha barn. Men jag har ju inte ens någon pojkvän. Haha, dream on An.


Mine nye snygge ferger

Imorgon är det sån här meditations-och bildkväll i Tegneby. Man typ samlas i kyrkan och där är det musik och bilder. Jag ska sjunga och spela en låt som jag har skrivit ganska nyss, samtidigt som några av mina bilder rullar på väggen. Kanske att jag skulle sjunga/spela två låtar.. minns inte. Men bra kommer det vara iallafall ;)

Ni får komma om ni vill. Det är en ny grej som vi inte har testat förut, ska bli kul..

Imorgon har jag sovgorgon. Haha, sovgorgon! Jag ska hädanefter alltid säga sovgorgon istället för sovmorgon. Eller kanske sovlorgon.. Jag får se ;)

Idag köpte jag faktiskt en jacka! Blev lite förvånad över mig själv. Den är fin och varm. Ska kanske börja sticka matchande vantar eller något. Mohaha.(uttalas fortfarande som mofasa) Nä men vad säger ni, ska jag ta och vila mig lite inför sovgorgonen imorgon eller? Det är ju trots allt en rejäl kraftansträngning.

Hahahaha, David håller på att prova kläder inför musikalen dom har i sexan(han går i sexan). Och det roliga är att dom ska göra samma musikal som vi gjorde i sexan xD

David är juppie :'D xD Han är såååå snygg. Men min brush klär ju i allt. :P Den hunken, jag är avundsjuk! Om man ändå vore vacker. Tjena asså, ajg minns sångerna och nästan allt från musikalen. Jag var Valdine, människan som huvudpersonen var kär i. OCh gjorde allt för att impa på. Hoho jaja.


"Du är snäll som en häst, kul som en fest.."



Asså jag saknar er. Får jag det?

Nu ska jag ladda upp inför min sovgorgon. Krame

Kommentarer
Postat av: Martin

Sovgorgon tycker jag!

2009-10-06 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0