Squeeze out for blood yeah

Var på sjukhuset imorse, för att prata med min läkare och lite sånt. Hon visste inte så mycket, iallafall inget nytt. Sedan var jag tvungen att lämna blodprov, hemska tanke. Det var jobbigt men jag kom levande därifrån. :)


Sköterskan stack i fingret, först skulle hon egentligen bara ha en droppe men så var det något fel på analysmaskinen eller vad det var så hon fick fortsätta klämma och klämma ut ännu mera blod så det räckte till ett rör. Kul :) Det är så jobbigt när de måste göra det tycker jag. Hon bara klämmer och klämmer från fingret, det svider och är jobbigt, man ligger där lidande och önskar att det ska ta slut.

..och det gör det :D fast då känns det som en evighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0