Sötbror

Jag kollade precis igenom lite av vårt foto-bibliotek här på datorn och hittade en sjukt söt bild på David, min lillebror. Kristina hade precis plattat håret på honom för första gången och han ser ut som en hundvalp eller något. Jag undrar föresten om man får säga att ens egen lillebror är söt, är det okej liksom? Jag chansar.

GAH VAD SÖT HAN ÄR! OCH SNYGG!

Jag kan tyvärr inte lägga upp bilden pga att jag har ett kontrakt med David om att inte lägga upp bilder på honom, så om ni vill se den får ni kontakta mig.

Men kom igen... så farligt kan det inte vara.. det var längesedan..

Jag chansar igen. En miniatyr kan nog inte vara så farligt.. (gah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0