Snart kommer vi få ett nytt bord här

Godmorgon! Nu sitter jag här och lyssnar på Josefin som övar på sin pianoläxa.. det är lite klurigt, både dim-ackord och annat svårt, men vi fixar det ;)



Igår gick vi på stan en del och agerade personliga stylister! Trevligt trevligt sen gick vi till chalmers och såg på Vera-spexet där Kristinas kombo Pia är med. Dom var otroligt bra, särskilt Pia som var bäst. Martin, Johanna och syrran var också med men helt plötsligt hade Martin förvunnit! :O Han har då alltid varit känd för att gå upp i rök.

I pausen gick vi till damtoaletten och försökte lista ut hur det kunde komma vatten ur kranarna, eller typ var sensorn fanns. Ett väldigt mysterium vill jag lova. Men som tur hittade Johanna en knapp och började skvätta vatten på mig. Typ. Ni vet en sån där drick-fontän.

På spexet var det en konstig regel som sa att om man klappade tillräckligt mycket efter en låt så sjöng dom lite till på den. Det vra ganska jobbigt tycker jag för alla klappade efter varje låt. Jag ville att dom skulle fotrsätta med själva teatern. Men dom sjöng och sjöng. Sen hade dom hur många extranummer som helst, haha! När man trodde det var slut så fanns det typ tre sånger till. xD

Vi sov dock gott inatt för vi var inlåsta. Eller Joss drömde det iallafall. Hoho. Det är inte lätt!

Det fanns  ju massa coola bilder på den här datorn. Hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: syrran

Va, och vad gör jag? :)

2009-10-30 @ 14:13:30
Postat av: Martin

@Kristina: klapa snel bäver :D

2009-10-30 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0