Skapardepp

Jag skulle kunna skriva poesi eller musik hela tiden. Om jag hade haft lust kunde jag skrivit tio dikter och tre låtar idag.

Men bara tanken på att jag skulle kunna gör mig deprimerad och osugen på att skriva något alls. Det känns som man bara slösar, typ samma sak som om jag skulle dricka tio mjölkpaket och tre glas saft.

Dikterna/låtarna kanske blir jättebra och helt perfekta, det hade ju vart något. Men det finns ju redan så många som är så bra. Och jag vågar inte testa göra något jättebra ifall jag skulle misslyckas. Så känns det just nu iallafall. Plus massa annat. Det känns patetiskt att skriva ner allt jag tänker så jag gör inte det. Hur kul är det här att läsa på en skala? Vi tar det en annan dag.

*Suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0