Rosa besvikelse

Jag var på skaparhumör förut idag så jag tog duk, pensel och färg och satte mig i Kristinas rum för att måla.

Men när jag väl sitter där känner jag ingen som helst inspriation. Så jag tog netbooken min och började söka efter snygga bilder att härma. Jag hittade en skitsnygg bild som jag ville göra så jag började. Men det sket sig ganska snabbt. Jag fortsatte måla iallfall och såhär blev det.



Jag kommer nog aldrig kunna måla snygga eller verklighetstrogna bilder. Om ni ser inspirationsbilden kanske ni förstår varför jag inte tror det.



jag funderar på att måla över den.
;D

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

jo så sant! jättefint målat ju! övning ger färdighet;)

2009-10-09 @ 16:01:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Syrran

mem jag gillar den, fin blomma i vänstra hörnet. du kan ju göra en serie med fler lite abstrakta rosa tavlor!

2009-10-09 @ 19:28:37
Postat av: Finja

Hej!

Tycker den är fin. Du ska inte måla över den. kram

2009-10-10 @ 22:54:22
Postat av: Anna

Vad bra att ni gillar den. Ja, ärligt talat var det den andra jag funderade på att måla över i ren protest ;) men det kanske inte framgick så tydligt :P

2009-10-11 @ 10:13:26
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0