Ölmagen till trots

Vi sitter och småpratar efter middagen, jag mamma och pappa.

Pappa: Du vet jag har börjat vara inne på den här sidan youtube [ju-tub] en del nu på det sista. Vilka F-a-n-t-a-s-t-i-s-k-a videos det finns där vet du!
Mamma: ja.. det finns väl rätt mycket där? vad kollar du på för videos då?
Pappa:
Ja senast idag var det från en orgelmusik från en kyrka i england.. Det var en gammal gubbe som sitter vid orgeln, ölmage och allt vet du! (skrockar fascinerat så han kan knappt få fram vad han ska säga) Så spelar han en väldigt vacker låt vet du, det var så pampigt!
Mamma: Ölmagen till trots?!
Pappa: Ja.. eller det var ju en väldigt lätt låt förstås..





Nu råkar det vara så att jag har tagit reda på vilken video det var, och jag kan bara säga att jag tycker att min pappa har ganska konstig uppfattning om vissa grejer.. xD

http://www.youtube.com/watch?v=qRrApuSyblc <-----länk
Vilken f-a-n-t-a-s-t-i-s-k video! (..eller?!)

Kommentarer
Postat av: Martin

Härligt att höra att allt är som vanligt hemma vid matbordet! :D

2009-10-19 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0