Oh my darling clementin...

Precis innan vi skulle åka öppnade pappa en clementin som han slukade i ett nafs. Det skulle han inte ha gjort. Jag blev helt vild och galen och kunde inte tygla mina cravings. "CLEMENTIIIIIIIIIIIN! JAG MÅSTE HAAAA!"

Så sprang jag till kylskåpet och lyckligtvis fanns där en clementin även till mig. Så nu ligger den här i min väska och sover. Ja, jag har ju borstat tänderna. Då kan man ju inte äta något.

Hur gick den där låten som man gick och sjöng på när man var liten?!

Såhär:
Oh my darling, oh my darling, oh my darling clementin.. skulle jag skaffa en låda jaffa så tar jag hellre en clementin

eller? någon som minns?

Visst luktar de gott när man öppnat dem?!


Kommentarer
Postat av: Emelie

mmmmmm..... clementiner luktar jul! :D

2009-10-22 @ 11:59:10
Postat av: Anonym

O my darling, o my darling, o my darling clementine. You are lost and gone forever, dreadful sorry clementine.

Det är iallafall så jag minns den! För att få en dubbelkoll, hör med mamsen.

2009-10-22 @ 22:09:25
Postat av: Anonym

O my darling, o my darling, o my darling clementine. You are lost and gone forever, dreadful sorry clementine.

Det är iallafall så jag minns den! För att få en dubbelkoll, hör med mamsen.

2009-10-22 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0