Oh boy

Nu sitter jag på tåget till Gbg! Lyssnar på skön musik och njuter av att slippa vara ute i regnet. Tänker på gamla minnen, ganska dåliga sådana. Grubblar över hur jag kunde överleva min högstadietid. Fy vad tråkigt det är med grått landskap. Alldeles mulet och geggigt. Gräset är inte längre grönt. Alla bilar ser ledsna ut. Allt påminner om Henån. Jag vill spola fram några månader.

Men julen vill man ju ha. Fast.. jag vet inte ens om jag tycker det är mysigt med jul. Nä, spola fram till första mars eller nåt. Fast.. jag vet inte om jag tycker det är så kul att fylla år heller. Så det är lika bra att spola fram till juni.

Den här låten lyssnar jag på nu



Jag vet förresten inte om sommaren är så rolig heller. Spola fram till livets slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0