Nu får du bestämma lite!

Häromdagen målade jag en tavla. Den blev inte riktigt klar. Jag har funderat och funderat men kommer inte på vad jag ska göra mer på den. Så nu ger jag frågan till er. Vad ska jag göra?



Ska jag låta den vara färdig eller ska jag måla något mer? Vad isåfall? kanske kanske.. Jag tycker det är så svårt för jag vill ju inte förstöra den. Men är man konstnär så måste man våga. Så jag ska göra det. När ni har sagt vad ni tycker målar jag klart den.

Om ni bestämmer er snabbt finns chansen att ni får se resultatet redan idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är klokast, var inte blyga!

2009-10-11 @ 12:44:04
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fortsätt :)

2009-10-11 @ 13:31:10
Postat av: syrran

Jag tycker den är fin, abstrakt och härlig. Det gör att man kan tänka ut själv vad det föreställer, men förstärk gärna färgerna som finns, så tror jag att det blir lättare att låta fantasin eggas när man tittar på den. Kram

2009-10-11 @ 14:12:32
Postat av: Anna Dahl

Måla mer! Känn med magkänslan vad du vill. Måla det som är vackert inom dig. Måla ut din längtan, din sorg och din saknad. Måla med den färg du älskar. Måla mycket! Våga!

2009-10-11 @ 21:39:16
Postat av: Anonym

Hej!

Den är fin. förstärk med färger och kanske måla lite mer i ena hörnet där det inte finns något rött. Kram

2009-10-11 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0