Nu får det vara nog


Tack för era synpunkter på tavlan! Jag har målat och målat och målat. Men nu fick det vara klart.



Jag har egentligen ingen aning om hur det kunde bli så här.. men jag tror nästan det är bättre än innan.Det var såå skönt att sätta sig och måla idag. Har längtat så efter det. Fast jag möttes av en sorglig grej. Min favoritpensel har blivit förstörd! :( Jag hade tydligen glömt att skölja av den förra gången.

Visserligen för att jag är bra på att glömma saker men mina penslar är jag ALLTID noga med att göra rena. Och nu är den förstörd bara för att jag glömde det en gång :( Fast det konstiga är att alla de andra penslarna är i bra skick. Jag har egentligen inga bra penslar. Jag borde ha bra penslar. Men det är så dyrt.

Ett tips: köp inte penslar på Göksäter. Iallafall inte små. Den braiga var från panduro. Ett annat tips: köp dukar på Göksäter! Dom är jättebra och dessutom billiga! Senast i tisdags köpte jag en 12x18 cm för 10:-(9.90 om du vill) och en 18x24 cm för 14.50 såg att dom hade dukar som var typ 20x20 och kostade 109 bara!

Det fanns även 100x100 hehe. Eller om det var den som kostade 109:- Jag minns inte men billigt var det iaf. På andra ställen får man betala minst 50:- för en liten.

Hah, medan jag ändå är igång kan jag säga att garn är också bra att köpa där ;)

Kommentarer
Postat av: Finja

Hej!

Vad fin den blir.

Tycker den är bättre än innan. Vad duktig du är. kram

2009-10-13 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0