Lite julminnen



Här är en bild från förra december. Jag minns det så väl, julhelgen var precis över och jag hade fått värsta förkylningen så att jag inte kunde åka på nyårslägret. På den här bilden mådde jag crap minns jag. Typ massa feber, förkyld och helt matt.

Nej just det jag mådde faktiskt jättebra på den bilden, för det var så skönt att bara ligga på brushan och få massage. Åååååaaaa vad skönt det var. Du er verkligen best på massage och sånt.


Her en bild från julafton, jag vilar mig på termosen.


arga leken..?


peberkager is da shark, kolla min snygga serie :)


Brush fick diabolos och sis blev glad för ett microlock! Efter en lååång julklappsutdelning..


coolt chips med fina familjemedlemmar i


Sen minns jag att jag åkte till Joss
vi var på Zara och provade sjalar

..även andra saker kom i vår väg(sötnos!)

<3

Sen tillbaka till ön och släktkalas. Med mysigaste kusinbarnet.

och det var den natten det hände... jag vaknade nästa morgon med feber och förkyldning, huva.

Men tur var väl det, annars hade jag inte kunnat spendera nyårsnatten med den underbara! (haha, jag bara älskar din förkortade julhälsning GJ.NÅ xD)


Kolla vilka tänder man hade på den tiden..


Du åt upp mitt hus.

Hemlös men har aldrig varit lyckligare. Lyckligt ovetande av vad som komma skulle med tåget.. spännande räls.

Slut på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0