My camera is found.

Den är hittad!!! Jag är glad(dock har jag den inte här hos mig så jag får stå ut ett tag till men snart så). Pust pust.

Och ni får stå ut med gamla bilder. Hoppas ni klarar det. hehe ;)



Höstig eller hur?

Nu ska jag gå och försöka utrota mina bröstsmärtor och huvudvärken (en stund iaf) med ett litet piller (är det inte lite coolt egentligen?!) och sedan ska jag mysa i min säng.

Vi var föresten på släktkalas för en stund sen, hos grannarna (som också är släkt) å det var rätt trevligt.

Jag brukar inte ha parenteser i inlägg så ofta men nu blev det några! (det får man väl? ;))




Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Nisa

Fin blogg du har :)

2009-10-04 @ 00:14:15
URL: http://nisai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0