Mp3

Frou Frou- Let go


Switchfoot- The beautiful letdown


Mew- Am I wry? No


Tarzan- you'll be in my heart


In kommer Gösta- en heemsk låt xD



Jag minns att det var Martin som skickade den här musiken till mig. Det var när jag hade min första mp3 (med 128 mb) och jag minns känslan, åh vad jag minns känslan. Jag lyssnade på dessa ganska ofta eftersom jag inte hade så mycket mer musik. Sen fick det ju bara plats 25 låtar. Vilken lyx man har nuförtiden egentligen.

Fast det var nog Hanna som skickade mest musik.. och kanske den bästa.

Yellowcard- Ocean avenue
Yellowcard- Only one

Yellowcard- Breathing


NOFX- Franco-un american


Shayne Ward- No promises (jag älskar vår fina dans till denna)

med mera..

VILKA MINNEN! Jag måste bara citera Hanna för hon säger det så bra.

"Jag och Anna sitter och lyssnar på ett gemensamt tycka-om-band, Yellowcard. Vi lyssnar på dom gamla låtarna och jag blir jätteglad. Ja, för när jag lyssnade på dom hära för några årsen var allt så bra. Samtidigt förknippar jag det med kyla, mörker och bussar. Logiken tack?"

Haha, det är ju så det är!

Så där, nu vet ni lite vad jag lyssnade på när jag gick i.. 6:an till 8:an?


Dec -06

Kommentarer
Postat av: Hanna

snygga låtar och snygga citat och snygga danser.

2009-10-15 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0