Leif, Leif, Leif, vad har du gjort?

Tja. jag måste bara berätta vad som hände igår. Jag skulle åka tåget till Stenungsund och sen byta till en buss som gick till Henån. Men jag råkade ha på musik. Så jag fattade inte när vi kom till Stenungsund. SMAAAART! Sen blev jag lite orolig när vi kom till Uddevalla för jag kände på mig att man inte skulle åka förbi Uddevalla när man ska till Stenungsund. Och det ska man itne heller :P

Men Uddevalla var slutstationen för tåget och det gick ingen buss förrän en timma senare så min räddning fick bli Hanna! Jag träffade henne en stund och mös(myste?) i hennes lägenhet. Fick även låna lite galenskaparna-film :D Såg på LEIF idag, haha. David skrattade ihjäl sig. :P



På tal om glass så hittade jag och Kristina en chokladchock på femman som vi åt upp. Den var hulliganiskt god och jag var busig fast Kristina fick skulden. Förlåt syrran. :)

Nu är hela huset i mitt och Davids våld, och ikväll kommer Martin och hans tjej. Mamma blir nog glad om vi städar. Jag är sugen på chips.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, kul att david också gillade den ;) det var väldigt trevligt att träffa dig igår! "gentlemen, we have trouble outside the dörr. We must put you throu window..." xD

2009-10-26 @ 14:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0