Just nu

Just nu mår jag verkligen dåligt. ångest. Förut var jag rätt glad av nån anledning, tänk att sånt kan ändras så snabbt. Det bultar och gör ont i bröstet dessutom, jag vill inte va med längre. :(

Känner mig så trött och behöver verkligen ha någons stöd. Någon här, bredvid mig, nu, som kramar mig och säger att allt kommer bli bra. Helst Martin. Eller Kristina. Eller Emmy. Det hade ju vart bra, men eftersom ingen av dom är ens i närheten får jag ta tjuren vid hornen alldeles själv.

Gaah. :( Jag vill inte, jag är inte redo, jag kan inte, uhh.. Det känns typ som när jag skulle ta blodprov senast. Jag var verkligen inte upplagd för det, inte beredd. Jag vet att det kan vara en inställniningsgrej, men hur gör man för att få en bra inställning eller övervinna sin rädsla då?

Ifall jag hade haft ett hjärta på höger sida hade jag haft ont i det. Sjukt ont. Vad är det och vad vill det mig?

Regnet öser ner utanför. Tänk om man vore regn. Jag vill vara regn. Bara jag slipper regna över hushållsmedvurst.


Or dogpoo.

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

Hej hej, du skulle nog läsa bloggen med den humoristiska sida den har.

Att ligga på sjukhus har jag med gjort flera gånger och mina barn med. Jag VET vad det innebär, dvs ett helvete. Min pojkvän låg på sjukhus och inlägget är skrivet med humor, att om jag låg där skulle jag käka godis, ringa i telen och få presenter, självklart förstår nog dom flesta att detta är på skämt att man VILL ligga på sjukhus, han låg där för att han var sjuk och dom som ligger där ÄR sjuka... Beklagar om det stört dig på något sätt, men som sagt, läs mina andra inlägg om min ångest och rädsla när jag höll på att förlora min son då tex.....

/Blondiie

2009-10-08 @ 21:09:35
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Martin

Haha, hushållsmedvurst made my day! ;)

2009-10-08 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0