Jag har vaccinerat en kirurg!

Hm... jag skulle skriva till Hanna att jag hade vaccinerat mig, men det blev istället; jag har vaccinerat miurg! Så då bestämde jag mig för att jag hade vaccinerat en kirurg. För det är ju nästan samma sak. Vad kul det hade vart att vaccinera en kirurg, att kunna skryta om det sen.

"Det är väl ingenting, jag har vaccinerat en kirurg.."

Asså fy vad jag skulle vilja vaccinera en kirurg! Det hade ju vart en grym erfarenhet! Nu hittade jag ett orangefärgat löv i min halsduk. Det måste vara ett tecken.

Nej, men om ni hittar en kirurg som vill vaccineras så är det bara att säga till mig så kommer jag på stört.



Det kändes inte ett skvatt att få sprutan. Nästan så det var skönt! Det var typ skönt.


Kommentarer
Postat av: Martin

Men blodprov är döden?

2009-10-22 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0