Jag är ingen kock

Åh, jag läser Egoinas blogg ibland. Häromdagen hade hon värsta underbara "matreportaget" om hur man gör nudlar. Här hittar ni det. När jag läste det tänkte jag bara: Keso och rostad lök, hm.. det låter ju som något jag skulle gilla! Och idag när jag gick förbi willys kände jag bara att jag måste testa det idag, Så jag gick in och köpte nudlar, keso och rostad lök. Jag bara längtar tills jag kommer hem och kan testa.

Jag är ingen kock, men kan laga mat litegrann. Oftast blir det gott. Det stora problemet är tålamodet. Jag skulle aldrig orka göra potatismos till mig själv tillexempel. det tar alldeles för lång tid.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hon är så rolig xD

2009-10-05 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0