Vadå? Jag brukar ha sånt i maten..

Står och plockar undan maten då pappa och David kommer innanför dörren.

"Är det nudlar?" frågar pappa och pekar på kastrullen.
"Ja" svarar jag.
David: "PUDLAR?!"

Ibland undrar jag verkligen om han hör fel med mening eller om han är hörselskadad på riktigt. Själv hade han då inga problem med att hitta mat. Han kastade sig mot frysen och vrålade "fiskpinnnnnnnnnar!

Hehe, kanske överdriver mitt minne lite.. men han är ju trots allt målbrottsling och snart tonåring (konstigt att man kan komma i målbrottet före tonåren)


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag tror han kastade sig mot frysen och ropade "apooooooor" :)

2009-10-08 @ 18:14:12
Postat av: Anonym

Haha jaa som Bucky!

2009-10-08 @ 18:46:08
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0