I can feel it moving


Jag har varit på rehab sedan förra uppdateringen. Först nrä pappa kom hem och sa att vi skulle åka dit sa jag att jag inte orkade, för jag kände mig sååå skruttig. Helt liksom finnig, osminkad och nej jag vill inte träffa någon. (inget ont mot finska människor eller folk som har finnar) men så ändrade jag mig efter en macka(gudomliga maträtt!) och följde med iallfall.

Jag berättade för dom där att jag hade ont i ryggen och då fick jag värsta elbehandlingen som var rätt cool. Massage också. Det var skönt så när jag låg där och bara njöt tackade jag mig själv att jag hade följt med.

Jag tycker att alla ska kommentera det här inlägget. Inte för att det finns något att kommentera men jag tycker att ni kan berätta något roligt för mig. Eller för all del tråkigt. Om ni absolut inte har någt att skriva kan ni komma på en saga. Den behöver inte ens vara bra!

för att er fantasi ska komma igång lägger jag upp en bild. Var glada!

Jollans fina "ägg". :-)

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är en persika.

2009-10-19 @ 23:20:35
Postat av: Bess

Nu när du "tvingar" mig, så kommer jag på att det ju faktiskt är på tiden att jag kommenterar något inlägg. Läser ju här nästan varje dag. :)

Skönt att du fick ryggmassage och elbehandling. Jag har fått något liknande i pannan någongång men tyckte mest det var obehagligt. Gillar inte el. ;)



Hoppas du får en härlig dag idag. Fortsätt skriv!

2009-10-20 @ 08:39:21
URL: http://bess.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0