Hejhejhejhejhejhejhejheej.

Idag hade jag på mig min färgglada tröja med prickar, om ni vet vilken jag menar. Det gjorde allas dag liksom. Anna comes here and paint the day! Så tror jag absolut det var.

Imorogn är jag pepp på att gå på Isaks projektarbete! Det kommer bli så sjukt kul! :D Jag har inga lektioner imorgon.. Jag har heller ingen inspiration till att blogga, tråkigt. Då blir det tråkiga inlägg och tråkiga inlägg vill ju ingen läsa, bajs. Men vad ska man säga liksom, jag ska vaccineras! Paaaarty :)) kanske inte, men mer party än att lämna blodprov iallafall, den saken är klar. ;)

Min mamma skulle baka bullar varje dag! För det vill hon. Nästan.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3a/Kanelbulle.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0