Hänt igår

När pappa sitter och äter, David diabolar i hallen bredvid köket, jag sitter och sjunger på Avril Lavignes låt when youre gone och mamma skär kyckling säger pappa helt plötsligt


"Jag hade en skolkamrat som hette Bertil."

 


 


 

 

Vi börjar gapflappa hänsynslöst


(David ska förstås vara rolig och drar till med ett "Nu kommer det fram!" vilket får mig och mamma att bryta ihop ännu mer. Alla ligger typ på golvet förutom pappa, som verkligen inte förstår det roliga i situationen, han bara sitter där och ser förvånad ut.)


Det är inte lätt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, det hade jag velat se! :P

2009-10-10 @ 22:32:52
Postat av: Martin

Hahahaha! :D

2009-10-11 @ 00:05:40
Postat av: Anna

Haha ohja! Det hade du velat :D Vi har så roligt i vår lilla minifamilj nuförtiden (hint till martin och Kristina att de borde komma hem oftare) Vi bara skrattar oss igenom måltiderna!

2009-10-11 @ 10:07:45
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag dör! :D

2009-10-12 @ 12:24:36
Postat av: Hanna Andersson

HAHAHAH! jag fattar verkligen det roliga xD det är kul att kolla i ditt arkriv föresten. man skrattar alltid då.

2010-11-15 @ 10:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0