femton och tjugotre

Jag har ett haqlvt äpple i min räls. Det är en aning jobbigt. Men rätt kul också. På något sätt. Tror jag. Det var ett gott äpple. Jag vill göra någonting meningsfullt. Något så jag känner att det är värt att leva. Att inte bara gå runt i sina gamla fotspår och vänta på bättre tider. Jag vill kidnappa min syster och åka till Spanien. Men jag vågar inte. För jag får inte. Eller jag får. Men inte nu. För jag har en sjukdom som ingen vet något om. Jag borde ha åkt till spanien för länge sedan. Adonde es la problema?!




Spanien, mitt spanien!


Kommentarer
Postat av: Martin

Om jag hade haft räls hade jag också haft ett halvt äpple i den nu. Jag kommer förresten måndag-tisdag nästa vecka!

2009-10-22 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0