Pinalhamstraren

Jag har precis städat lite. Duktigt eller vad?! Det tycker iallafall jag, och det är det som räknas. Jag hittade tre, ja TRE påsar som jag inte hade packat upp. Den äldsta använde jag för två veckor sedan. Dåligt. Jag börjar förstå varför jag aldrig hittar något när jag behöver det. Man kan hitta alla möjliga grejer i mitt rum.

Om man inte letar efter det vill säga.

En annan nyhet: jag har börjat spåna på julkort. Vad man ska göra för några.. Jag har en del idéer men det är ju ett tag kvar så jag hinner tänka lite till. Älskar att klippa och klistra! Fast ibland är det hulliganiskt jobbigt. Och pilligt.

För att inte tala om att städa efteråt. Gah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0