Vilken dag! :O

God morgon! Idag har jag haft en märklig morgon. Jag vaknade av att det stod typ 20 sköterskor runt min säng och slängde konfetti på mig. Jag hade tydligen vunnit tre tusen i sjukhuslotteriet. Jag hade även vunnit en helikoptertur så den tog jag efter frukost. Allt såg så litet ut ovanifrån! Jag kände knappt igen sjukhuset däruppifrån. Fast det var ju mycket större än alla andra byggnader så när dom sa att det var NÄL så kände jag ju igen det.

SÅ vi tog en tur hem dårå, det gick supersnabbt. Fast jag fick bara stanna i två timmar. Mamma blev helt chockad när hon såg att det kom en helikopter, och inte mindre chockad när jag var i den. Sen åkte vi tillbaka då, och alla behandlade mig som värsta kändisen.

Sen kände jag att det tryckte på lite och jag fick värkar, så jag fick flyttas till förlossningsavdelningen! Jag menar, jag har ju känt att jag blivit lite tjock på sistone, men en bebis det trodde jag inte! Ja, bebisen kom ut ganska snabbt och smärtfritt och nu är jag världens lyckligaste mamma. Vi båda mår jättebra och jag har fått flytta tillbaka till barnavdelningen eftersom bebisen är så lugn.

Vad tycker ni att hon ska få heta??


Tja, snart är det lunch då.. Ser fram emot det, man blir ju så hungrig när man ammar ;)

Oj just det! Nu kom jag på att jag kanske ska ta reda på vem pappan är! Hahaha, GALET!


Kommentarer
Postat av: Martin

Vad har du ätit för svampar egentligen? ;)

2009-10-07 @ 00:49:55
Postat av: Djävulen.

Kajsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0