Kronisk pizzakartong

Känner mig helt skruttig idag. Jag orkar ingenting och är ganska nere. Men jag hoppas det blir bättre snart, för det tror jag att det blir!

Alldeles nyss hörde jag min sms-signal. Men jag hade ingen aning om var mobilen var någonstans. Jag for runt i hela huset minst tre gånger innan jag hittade den. Haha, det är så jobbigt när man inte hittar den! :D Fast det är skönt när man vet att den är i närheten!

Här får ni en mysig låt av mig, hemtrevlig minst sagt. :P



Jag har även målat idag. Med grönt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

han är så söt i den filmen! ja, i sättet :P

2009-10-19 @ 15:32:38
Postat av: Jollan

Å va kul att du vill träffa mig av alla :-) Jag skulle också mer än gärna träffa dig. Jag har lite saker som ska göras och så.. Vilka dagar är de bästa för dig?



KRAMELIKRAM!

2009-10-19 @ 16:06:24
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0