Dagens grimas



Varsågod. Jag känner mig en aning suckig idag, dels för att lovet snart är slut och dels för att ja. Det finns lite att sucka över. Typ som att jag längtar mig galen efter en person som jag inte lyckas träffa och känner mig en aning efterhängsen eller vad man säger. Lite av en stalker. Fast det är jag ju inte egentligen, hehe. Bara att jag saknar henne, that's all.

Idag tänkte jag måla av Finjas katter. Spännande att se om det går. Jag är nervös. Om det inte funkar har jag lagt massa cash på duk och färg. Men men, det ska nog gå vägen.

Funderar på att ändra typsnitt på mina rubriker. Vad tycker ni? Är Century Gothic något att satsa på? Jag testar. Ska man ändra något i designen är designadinblogg oslagbar.

Alltså hjälp, klockan är redan fyra och ajg har verkligen inte gjoprt en enda vettig sak idag. Ätit, sovit och duschat ungefär.

Man kanske skulle ta och städa. Jag orkar itne. Jo det gör jag visst det! Jag ska städa!

Imorgon. (alla dammråttor drar en lättnadens suck)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vem stalkar du efter?

2009-11-01 @ 20:29:24
Postat av: Emmy

Haha, jag misstänkte mig själv och måste härmed lugna dig med att jag bara känner mig hedrad varje gång jag får ett desperat sms från dig. :) Men trots att jag inte brukar vara en upptagen person så har det dessa veckorna verkligen varit så att tiden inte varit särskilt oplanerad. Jag har ju inga lov, tvärtom har jag haft hemtenta som tagit all min vakna huvudtid.



Men snart, Anna! Snart ska vi allt få tid att ses, nångång!

2009-11-01 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0