Clearasil nu och då

Häromdagen hittade jag en gammal clearasilflaska ovanpå badrumsskåpet. Den var jättegammal! Hahahaha, jag fattar inte att vi inte slängt den.

Minns att Martin använde den när jag var fem-sex år någonting. Jag har ett starkt minne, och det är att han alltid luktade så gott. Sedan efter ett tag kom jag på att det var clearasilen som luktade så. Smarta Anna. Ååå vad det luktade gott alltså! Än idag kommer jag ihåg lukten. :)

Och ja, som sagt så hittade jag den då för några dagar sedan, och jag kan ju bara säga att den inte luktade så jättegott nu. Lite gammalt.



Till höger ser ni hur clearasilflaskan såg ut för ca åtta år sedan, och till vänster om den ser ni två varianter av hur den ser ut idag. (Det finns fler.)



Vi har slängt den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0