Bojkotta idol

Nu sitter mina släktingar och ser på skavlan. Ja.. släktingar. Vad har man annars för ord för både Kristina och mamma? Innan var det idol som gällde och det tyckte jag inte om kan jag säga. Det gav mig flashbacks till när jag satt på sjukhuset och alla satt inne på sina rum och såg på idol. Förutom jag som satt med ryggen mot Tv:n i dagrummet och pärlade halsband samtidigt som jag sjöng opera för full hals.

YEAH ! Jag äger på att dissa saker. Jag vet egentligen inte varför jag är så anti men det kan jag komma på en annan dag. För jag har en anledning, jag lovar.


http://smultron.files.wordpress.com/2008/12/idol-loggan.jpgINTE i min tv. (ohno)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0