Bättre än cement!

Woha, nu har jag kommit hem och ryckt upp mig med lite jordnötssmör! Cyklade förbi brevlådan, där låg det massor utav brev. Jag rotade och hittade ett till mig som jag nafsade :D Från klinfys mohaha. Ett sånt brev har inte du fått idag!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/721430/images/2009/dsc_0042_57004302.jpg

Vi hade ateljé idag på fotokunskapen! Det var roligt men jättesvårt och jobbigt också. Ungefär 90% av bilderna blev dåliga. Eller jag menar såklart; 10 % av bilderna blev bra! :D

Vi skulle lära oss ljussättning bland annat. Svårt svårt. Men även lät lätt. Det svåraste tycker jag är inställningarna på kameran. Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så svårt. Jag fotade Johan R och tvärtom. Det jobbiga var när han tog kort på mig sa han "det här blev jättebra" fast det inte alls blev det. Det kunde vara suddigt, konstigt ljus eller att jag såg helt tjotahejti ut. Men det är inte lätt. Och han lyckades faktiskt till en del. Som sagt blev ju 10% av bilderna bra. ;D

Jag känner att det här kan bli ett inlägg hur långt som helst och det hade ju i och för sig varit trevligt men jag har annat att stå i tyvärr! Ni får nöja er sålänge, men säg gärna till om ni vill se fler bilder från dagen!


Hih, en av halv-failbilderna. Jag tror jag försöker överdriva en pussmun av något slag. Men som sagt. Fail-ljus!

Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0