Åja

Gosh, idag när jag kom hem hade jag glömt nycklarna så jag fick gå till grannarna. Men dom hade tydligen redan lånat ut extranyckeln till mig, så jag kunde inte göra något annat än att stanna kvar. :P Det är dock inget problem, det är faktiskt mysigare här än hemma. Bara det att jag ville fortsätta på min tavla idag. :/

Mamma, pappa och David är i Uddevalla för Davids klass har premiär för sin musikal, men dom skulle vara hemma till halv nio så jag får hoppas dom dyker upp snart. Tage har bakat bröd som ligger i ugnen så det luktar supergott här i köket. Det får mig att vilja stanna en stund till..

Jag är så trött. Har varit igång hela dagen. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0