waut paughar har

Tjo allesam.

Havregrynsgröt och mjölk är bra grejer. Särskilt om det är russin i. För annars är det inte gott och svårt att äta. Idag är planen att dammsuga, får se om det lyckas.

Ifall det gör det tänker jag fira genom att sticka på min vante. För jag fryser och behöver vantar. Fast jag befarar att det kommer ta längre tid än en dag, så jag kommer frysa! :/

Igår spelade jag som sagt gitarr, och jag känner vibbar av att mina bloggläsare är lite ledsna. Så jag tänkte helt enkelt pigga upp er med fjäril vingad! Får se om det går..



Jag är så stolt över att äntligen ha lärt mig plock-komp! Det låter ännu inte så bra men jag har fattat tekniken i alla fall. Akta er på torsdag! ;)

hoj moshivoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0