Vikten av hej

Hej hej hej hej hej hej hej. (Ska läsas uppåtgående och sedan byta till nedåtgående ton på halva väge) Det är en mycket viktig hälsningsfras. Faktum är att den är så viktig att man oftast säger den varje dag. Hehe

Jag börjar om. Mitt förra inlägg destroyades så jag får börja om. Har precis vart och partat med Jan på musikskolan. Fick en ny låt. Eller fick och fick. Övade på. Nu har jag håltimma till fem i halv två. Trevligt..? Jag behöver inte ha så bråtom iallafall. :)

Snart är vi inom en klocktid som heter halv elva, närmare bestämt om en minut. Då kan jag gå till matsalen ocoh
parta. För jag orkar inte gå ända till Sparta. Jag har hört att man partar bäst där. Det hör väl ni med? Ja, parta i sparta.. Dah ;)

Nej nu börjar jag må illa bäst att gå någon annanstans..

vi ses.

Kommentarer
Postat av: hanna

HEJ. du kan komma hem til mig om du har jobbiga håltimmar. om jag är hemma vill säga ;)

2009-11-25 @ 10:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0