Un poco desperato

Har suttit HULLIGANISKT länge och jobbat på en header i paint. Först satt jag på bussen, sen när jag kom hem. När jag äntligen var ganska nöjd och tänkte "så här får det bli" sparade jag det, MEN det blev HULLIGANISKT fult! Varför? Varför?! :'( Vad vill Paint mig egentligen? Men ah, orkade inte ändra nu eftersom jag har gjort detta så länge och det börjar bli sent.. Så det får vara en konstig header ett tag helt enkelt!

Men om någon vet ett bra verktyg man kan göra headrar i så det blir bra, SÄG TILL MIG! :)


konstigt föresten att jag har en design helt i lila, jag som ju är en grön hulligan! Men det dröjer nog inte länge tills jag tröttnar på den här och gör en ny, grön design. ;P

Kommentarer
Postat av: Martin

Hm... alla program förutom paint är nog bra :P



Adobe Photoshop eller Illustrator borde fungera. Kanske de finns på skolan.

2009-11-04 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0