Tack Emmy...

Imorse när jag vaknade kände jag bara "ååh, vad jag är sugen på att tvätta håret.." Så jag roffade åt mig två handdukar och sprang ner till duschen. Känner bara hur längtan inom mig stiger.. Äntligen ska jag få tvätta håret och bara känna dofterna löddra omkring mig..

Då, plötsligt!


..såg jag mig själv i badrumsspegeln och mitt hår var RENT! Jag synade det verkligen och blev så besviken.

Men, hur?! Jag tvättade ju håret i Torsdags? Och, som en blixt från klar himmel föll en liten tanke ner i min hjärna (har aldrig hänt förut menar jag) och jag insåg vad jag hade gjort.

Jag hade tvättat håret med det nya schampoot. Och dessutom med det som var för fett hår. Men jag hade ingen aning om att det skulle vara så bra. Jag menar, mitt hår luktar fortfarande gott och jag tvättade det i torsdags. Idag är det Söndag. Men ja, även fast jag gillar att tvätta håret var det ju en bra överraskning.

För då har man hittat ett shampoo som verkligen funkar, är miljövänligt, drygt, luktar gott, är bra för håret och jag vet inte vad.

Snart hittar jag väl en

inbyggd hårtork i det eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Moster B

Du Anna - VAD är det för mirakel-shampoo som du har hittat???? undrar vi här i Ucklum :) B

2009-11-29 @ 21:36:45
Postat av: Emelie

2009-12-04 @ 12:59:16
Postat av: Anonym

Åh, jag vill oxå veta!!! :P Please tell.. ;)

2009-12-04 @ 13:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0