Stinsen brinner

I söndags när jag var ute och gick hittade jag en manet. En farlig.. Fast inte för mig, jag är biff. Idag blev det att stanna hemma från skolan för jag mådde inte alls bra. Inga ingående detaljer dock. Men nu mår jag lite bättre för jag har sovit och lyckats få i mig lite mat.

Har suttit framför stinsen brinner, några klipp, det är alltid lika mysigt. "ät en paj, drick en sås, köp kavaj, lås ett lås!" Så blir du glad. Denna låten gillar jag också.. :)

Jag ÄÄÄLSKAR Stinsen brinner.


Visst ser jag cool ut.

Jag tror ni vill se bilder.




Kanske ska jag gå och hämta posten, jag väntar brev... :) Jag vill ha brev iallafall, vet inte om det kommer idag men det tycker jag att hon borde skickat det nu.




Kommentarer
Postat av: Hanna

du får låna den nästa gång tycker jag! när abstinensen sätter in... ;)

2009-11-17 @ 14:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0